Emporio Armani akiniai

Elementai 1 į 20107 viso

Mažėjantis

Tinklelis  Sąrašas 

Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Elementai 1 į 20107 viso

Mažėjantis

Tinklelis  Sąrašas 

Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

GIORGIO ARMANI

Giorgio Armani prekės ženklo istorija tai pasakojimas apie didžiausią komercijos sėkmę mados projektavimo srityje pokario Europoje. 2000 m. Forbes paskelbė Armani pasauliniu dizaineriu numeris 1, įvertinant, kad jo asmeninės metinės pajamos siekia 135 milijonus.

Įmonės aprašymas

Georgio Armani nuotykius su mados pasauliu pradėjo kaip parduotuvių vitrinų dekoratorius. Tuo metu jį labai įkvėpė britų stilius, kuris vėliau reikšmingai įtakojo klasikinį, išskirtinį Armani kolekcijos charakterį. Savo pirmuosius projektus su savo pavarde Armani pasauliui parodė 70-ųjų metų viduryje.

1981 m. įmonė į rinką išleido Emporio Armani liniją. Jos charakterinės savybės tai švarūs ir subtilūs kirpimai, kuriuos mėgsta Armani. Emporio Armani siūlo prekes, skirtas pirmiausia jaunesniems suaugusiems. Tai taip pat viena brangiausių Georgio Armani linijų. Emporio prekės prieinamos 13-oje butikų Amerikoje ir 140-yje parduotuvių visame pasaulyje. Tai šią liniją padaro didžiausiu įmonės platinimu.

Įmonės savybės

Linijoje yra be kita ko elegantiški korekciniai Emporio Armani akiniai ir akiniai nuo saulės. Abu variantai prieinami tokių versijų: moteriški Armani akiniai ir vyriški Armani akiniai. Emporio Armani akinius išskiria rafinuota elegancija. Jie vienareikšmiškai gali tapti neatsiejama madingo gyvenimo stiliaus dalimi.