Kaip pirkti parduotuvėje

Kaip ieškoti prekių?

Dėjome visas pastangas, kad prekių paieška mūsų parduotuvėje būtų maksimaliai paprasta ir intuityvi. Todėl pateikėme keletą būdų kaip pasiekti prekes.
Gamintojai
Nurodydami atitinkamą gamintoją iš sąrašo pagrindiniame puslapyje, pasieksite prekių sąrašą, kurie priklauso šiam prekių ženklui.
Kategorijos
Pasirinkdami atitinkamą prekių kategoriją puslapio viršuje, matysite rezultatų sąrašą priklausančius atitinkamai grupei: korekciniai akiniai, akiniai nuo saulės, gogle, aksesuarai, akcijos, outlet.
Kai pasirinksite kategoriją kairėje pusėje pasirodys skydelis su filtrais per kurį Jūs galite susiaurinti paieškos sritį pagal lytį, rėmelių medžiagą, kainą, spalvą, formą, rėmelių formą ir daugelis kitų.
Paieška
Įvedę gamintojo ar tam tikro modelio pavadinimą pasirodys sąrašas visų tinkamiausių elementų, iš kurių galima pasirinkti dominančius rėmelius.

Kaip pasirinkti parametrus?

Tinkamas akinių lęšių parametrų parinkimas yra prekių puslapyje (puslapis su rėmelių aprašymu). Prekių puslapyje, skiltyje "Papildoma informacija" yra nurodyti rėmelių išmatavimai (gamintojo nustatyti). PASTABA – Nėra galimybės pakeisti rėmelių išmatavimų.
Paspaudę mygtuką "Įdėti į krepšelį" prekių puslapyje reikia pasirinkti, kam bus naudojami akiniai- skaitymui, nuotoliui, ar akinių lęšiai turi būti progresiniai.
Žemiau reikia įvesti duomenis iš recepto (stiprumas, cilindras, ašis, ir PD vertę).
PD parametras tai vyzdžių atstumas. Jis turi būti nurodytas recepte. Taip pat vyzdžių atstumo matavimą galima atlikti savarankiškai, bet tai nerekomenduojama dėl galimo matavimo netikslumo. Savarankiško matavimo atveju reikia pridėti liniuotę po akimis ir žiūrėdami į veidrodį patikrinti atstumą tarp vyzdžių.
Kitame žingsnyje pasirinkite akinių lęšius, kuriuos rasite mūsų parduotuvės pasiūlyme.
Skiriamasis akinių lęšių parametras tai indeksas, t. y. šviesos lūžio rodiklis. Kuo didesnis tuo pačiu kitų parametrų indeksas, tuo labiau lęšis yra plonesnis.
Siekiant palengvinti tinkamų lęšių parinkimą, Klientui bus parodyti tinkamiausi stiklai remiantis recepto parametrais.

Kaip pirkti?

Norėdami užsakyti prekes mūsų svetainėje, pasirinkite iš turimo asortimento vieną porą, tada spustelėkite mygtuką "Įdėti į krepšelį".
Tada pereiname į pirmą pakopą, kuri pagelbės kokius stiklus parinkti, t.y. kokia akinių paskirtis.
Žemiau įveskite duomenis nurodytus recepte ir spauskite mygtuką "Toliau". Norėdami tinkamai įvesti parametrus, turite įvesti duomenis iš recepto laikantis šio straipsnio rekomendacijas "Kaip pažymėti parametrus?".
Kitame žingsnyje pasirinkite tinkamiausius lęšius ir spustelėkite mygtuką "Įdėti į krepšelį".
Toliau patvirtiname krepšelio turinį - jei Jūs domina kiti pirkimai, spauskite mygtuką "Tęsti apsipirkimą". Jei norite baigti savo apsipirkimą, spauskite "Apmokėti".
Tada pasirenkate apmokėjimo, pristatymo būdą ir galutinį pirkimo būdą (prisijungiant, užsiregistruojant kaip naujas vartotojas, be registracijos).

Galimi mokėjimo būdai

Priimame šiuos mokėjimo būdus:

Pavedimas per banką - mokėjimas vyksta tiesiai į mūsų banko sąskaitą. Pasirenkant šį mokėjimo būdą prašome pateikti užsakymo numerį. Jei pristatymas užsienio adresu prašome pažymėti "Pavedimas per banką - pristatymas užsienio adresu".

PayPal - jau daugiau nei 10 metų PayPal siūlo patogius ir saugius mokėjimus internetu. 190 šalyse, yra daugiau nei 200 mln PayPal sąskaitų. Vis daugiau interneto parduotuvių šalyje ir užsienyje priima apmokėjimus PayPal.

Atsiskaitimas grynais gavus siuntą - mokėjimas gavus siuntą siunčiamą per kurjerio tarnybą Venipak. Galimas tik Lietuvos teritorijoje.

Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo pinigų gavimo į sąskaitą arba užsakymo sudarymo, pasirenkant mokėjimo būdą: Kurjeris – Apmokėti atsiimant prekes.

Pristatymo būdo parinkimas

Prekės siunčiamos per:

Kurjerio tarnybą Venipak - tik Lietuvos teritorijoje. Siunta pristatoma sekančią dieną. Taip pat galimas siuntos siekimas.

Lietuvos paštą - Standartinis pristatymo terminas 2 darbo dienos.

Taip pat yra galimybė atsiimti užsakymą patiems mūsų buveinėje.

Registracijos būdo pasirinkimas

Galimi 3 registracijos būdai:

  1. Turiu paskyrą, noriu prisijungti – šis būdas taikoma asmenims, kurie naudojosi mūsų paslaugomis ir turi savo paskyrą (taip pat taikoma asmenims, kurie pirkdavo lęšius lesis.lt), o norėdami įsigyti prekę pakanka tik patvirtinti savo tapatybę, pateikiant savo elektroninio pašto adresą ir slaptažodį anksčiau nustatytą. Tokių būdu klientas galės matyti pateiktus registracijos menu duomenis, o paspaudęs ant mygtuko „Pirkti“ apatiniame dešiniajame kampe įsigyti pasirinktas prekes. Jei pamiršote savo slaptažodį, tiesiog pasirinkite šią parinktį, o tada spauskite "Pamiršau slaptažodį".
  2. Esu naujas klientas, noriu užsiregistruoti – šį būdą turėtų rinktis klientai, kurie dar nesinaudojo mūsų paslaugomis, o nori stebėti savo užsakymo būseną, naudotis akcijomis taikomas nuolatiniams klientams, turėti savo paskyrą. Pasirinkus šį būdą pasirodys laukeliai, kurie turėtų būti užpildyti įvedant savo duomenis, reikalingus siuntimui. Norėdami baigti užsakymą, spauskite "Pirkti".
  3. Pirkti be registracijos – šis variantas yra skirtas žmonėms, kurie neturi paskyros ir nenori jos turėti, bet nori apsipirkti. Pasirinkę šį būdą, tiesiog įveskite savo kontaktinę informaciją ir tada spauskite apatiniame dešiniajame kampe mygtuką „Pirkti“. Deja, šis pasirinktas būdas neleidžia Jums stebėti savo užsakymo būsenos.


DĖMESIO - jei pristatymo adresas yra įmonės - prašome užpildyti lauką "įmonės pavadinimas". Tai supaprastina pristatymo procesą, nes dažnai siuntos grąžinamos mums dėl nesugebėjimo nustatyti gavėjo.

Patvirtinimo laiškas

Iškart po užsakymo sudarymo Jūsų el. pašto adresu bus išsiųstas užsakymą patvirtinantis laiškas.



Užsakymo būsenos patikrinimas

Iškart po užsakymo sudarymo vartotojas turi galimybę patikrinti (prisijungdami prie "Mano paskyrą") savo užsakymo būseną.

Užsakymo statusas yra užsakymų istorijoje.

Atskirų užsakymų būsenų reikšmės:

Naujas - užsakymas dar nebuvo apdorotas. Pinigai į sąskaitą dar nebuvo pervesti (pavedimo atveju), arba užsakymas dar nebuvo patikrintas.

Vykdomas - užsakymas yra vykdomas. Prekes turime vietoje ir ruošiamos išsiuntimui arba mums laikinai trūksta užsakytos prekės ir laukiame jos nuo gamintojo sandėlio.

Išsiųstas - užsakymas buvo išsiųstas ir šiuo metu yra pristatymo eigoje (per Lietuvos Paštą arba Kurjerio Tarnybą).

Paruoštas atsiimti - šį būsena atsiranda, kai užsakymo sudarymo metu buvo pasirinktas pristatymo būdas „Atsiimsiu pats“. Tai reiškia, kad užsakymas yra paruoštas atsiimti mūsų parduotuvėje.

Anuliuotas - užsakymas buvo anuliuotas.