Nuostatai

Nuostatai:

  1. Jeigu norite atsisakyti užsakymo, prašome kuo greičiau susisiekti su mūsų įmone: klausimai@lesis.lt, tel: 8-641-76002 (+370-641-76002)
  2. Visos kainos pateikiamos su PVM
  3. Jeigu darant užsakymą, užpildote įmonės kodo laukelį, prie siuntos pridėsime PVM sąskaitą faktūrą.
  4. Priimame tokius mokėjimo būdus:
    • atsiskaitymas pristatant kurjeriui
    • kreditinė kortelė
    • įmoka į banko sąskaitą
  5. Jeigu nusprendėte mokėti pavedimu, tai užsakymo ruošimo procesas pradedamas vykdyti po to, kai pinigai atsiranda mūsų banko sąskaitoje (dažniausiai jau kitą dieną po pavedimo).
  6. Neišpakuotas prekes galima grąžinti nepateikiant priežasčių per 10 dienų nuo gavimo. Pirkėjas yra atsakingas už prekių pristatymą jų nesugadinant ir neprarandant jų komercinės
  7. vertės. Grąžinant prekes derėtų pridėti pareiškimą dėl prekių atsisakymo, kuriame būtų pateikta banko sąskaita, į kurią būtų pervesti pinigai. Jeigu prekės bus sugadintos, grąžinimas neįmanomas. Parduotuvės klientas privalo prižiūrėti, kad prekės būtų tinkamai apsaugotos nuo sugadinimo pervežant į įmonę Kodano.lt. Pirkėjas apmoka grąžinimo išlaidas. kodano.lt nepriima Kliento išsiųstų siuntinių, už kuriuos atlikti mokėjimai kurjeriui pristatymo metu. Pinigus pervedame tik į Lenkijos bankus.
  8. Internetinės parduotuvės kodano.lt užsakovas patvirtina, kad prieš užsisakant prekes atliko akių patikrinimą ir tyrimo rezultatai sutampa su pateiktais duomenimis internete ir nekels vėliau jokių pretenzijų dėl netinkamų prekių įmonei Kodano.lt.
  9. Jeigu užsakant vieną pakuotę užpildomas vienas laukelis, tai užsakymas vykdomas tik pagal vartotojo užpildytą anketą kairei akiai. Neišardome pakuočių, nes to neleidžia daryti kontaktinių lęšių gamintojas. Mūsų sistema sudaryta taip, kad užsakant vieną pakuotę, bet užpildant du laukelius – kairei bei dešinei akiai – atsižvelgiama tik į kairę akį. Dėl šios priežasties nepriimame skundų, nes apie tai aiškiai nurodyta mūsų internetinėje svetainėje.
  10. Jeigu pirkėjas pastebėjo, kad siuntinys yra pažeistas, jis privalo pranešti apie tai pašto darbuotojui ir kartu su juo užpildyti specialų protokolą dėl siuntinio sugadinimo. kodano.lt neatsako už pakuotės sugadinimą dėl Lenkijos Pašto darbuotojų kaltės.
  11. Užsakymo paruošimo laikotarpis reiškia apytikslį laiką, per kurį užsakymas turėtų būti išsiųstas Klientui. Kadangi Parduotuvės dalį prekių sandėliuoja gamintojas, gali nutikti taip, kad prekės nebus tiekėjo sandėlyje. Tokiu atveju parduotuvė pasilieka sau 7 darbo dienas pristatymo problemos išsprendimo tikslais. Jeigu užsakomos kelios prekės vienu metu, paruošimo laikotarpis skaičiuojamas pagal ilgiausiai gaminamos prekės trukmę.
  12. Parduotuvė nevykdo didmeninių užsakymų. Pasiliekame teisę atsisakyti vykdyti užsakymus pateiktus verslo klientų, kurių užsakymų suma per 45 dienas viršija 850 Lt.
    Siuntimo formos
  1. Paruošimo laikas kiekvienai lęšių rūšiai nurodomas atskirai, informaciją rasite prie prekės aprašymo (skaičiuojamas darbo dienomis)
  2. Jeigu šiuo metu neturime pageidaujamos prekės, informuojame Klientą telefonu arba el. paštu.
  3. Norint asmeniškai atsiimti kontaktinius lęšius, kviečiame apsilankyti mūsų biure adresu: UAB "Optes"
    į.k. 302 323 934
    Reg. adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Krivių g. 5-139/ Baltasis skg. 12-139.
    Buveinė: J. Basanavičiaus 7, Vilnius, LT-01118
    PVM kodas: LT100004894519
    tel. 8-641-76002 (+370-641-76002)

    Skundai
  1. Skundo atveju prašome trumpai aprašyti defektus, nurodyti adresą, kuriuo turėtų būti išsiųstos prekės bei užsakymo numerį ir asmens, teikiančio skundą, vardą ir pavardę.
  2. Prekes dėl kurių buvo pateiktas skundas reikia išsiųsti registruotu laišku parduotuvės kodano.lt adresu. Parduotuvė nepriima korespondencijos, susijusios su „užsakymais, apmokėtais kurjeriui pristačius užsakymą”. Apskųstų prekių užsakymo grąžinimo išlaidas padengia Klientas.
  3. Skundas gali būti priimtas tik tada, kai atsiųstiems kontaktiniams lęšiams galima atlikti ekspertizę. Kontaktinių lęšių ekspertizės priėmimo sąlyga – lęšiai turi būti tinkamai apsaugoti nuo išdžiuvimo (panardinti priežiūros skystyje) ir patalpinti į pakuotę užtikrinančią persiuntimą be defektų.
  4. Skundo atveju parduotuvė kodano.lt kontaktinius lęšius perduos gamintojui ir po atlikto tyrimo bus nustatytas pretenzijos pagrįstumas. Kontaktinių lęšių perdavimo tyrimui atveju Klientui bus pranešta apie išvadas gamintojo atsiliepiamuoju laišku.
  5. Internetinė parduotuvė kodano.lt nepriima skundų susijusių su:
    Kliento padarytomis klaidomis užsakant prekes (blogi lęšių parametrai)
    Optiko ar oftalmologo neteisingai parinktais kontaktiniais lęšiais Klientui
    Optiko ar oftalmologo laiku nekontroliuojamų regos pokyčių
    Kontaktinių lęšių naudojimas ne pagal paskirtį, tarp to:
    kontaktinių lęšių išdžiūvimas (priežiūros skysčio nenaudojimas) išėmus iš konteinerio
    kontaktinių lęšių išpurvinimas kosmetikos arba kitomis cheminėmis priemonėmis, kurios gali neigiamai paveikti lęšius
    ilgalaikis kontaktinių lęšių naudojimas dėl kurio lęšiai apsineša dideliu kiekiu baltymų nuosėdomis ir neleidžia atlikti tyrimo
    Kliento padaryti mechaniniai kontaktinių lęšių pažeidimai arba išpurvinimas
    lęšių naudojimas ilgiau nei rekomenduoja gamintojas

  6. Jeigu peržiūrėtas skundas yra negatyvus, lęšiai gali būti atsiųsti Klientui tik jei jis pats apmokės pašto išlaidas (apmokėti pavedimu) arba atsiimant kodano.lt įmonės būstinėje per 14 dienų nuo skundo peržiūros.
  7. Skundas peržiūrimas per 20 darbo dienų nuo dienos, kai įmonė alkiniai.lesis.lt gauna apskųstus kontaktinius lęšius.
  8. Skundžiamas prekes prašome atsiųsti adresu pateiktu žemiau:
    UAB "Optes"
    į.k. 302 323 934
    Reg. adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Krivių g. 5-139/ Baltasis skg. 12-139.
    Buveinė: J. Basanavičiaus 7, Vilnius, LT-01118
    PVM kodas: LT100004894519
    tel. 8-641-76002 (+370-641-76002)

Jūsų asmeniniai duomenys naudojami tik atliekant užsakymą.